srijeda, 18. veljače 2015.

Smajo Hurem

Broj komentara: 50:

  1. Poštovani nastavniče Smajo Hurem,
    Da li zadatke koje ste dali za učenje na daljinu trebamo poslati na vaš mail ili
    ih uraditi u svesku? Ako moramo vama poslati zadatke,molim Vas da mi proslijedite mail.
    S'poštovanjem
    Emir Pehilj V-2

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Emire, javi mi jesi li dobio odgovor.

      Izbriši
    2. Poštovani nastavniče,
      Nisam dobio odgovor
      Emir Pehilj V-2

      Izbriši
    3. Poštovani nastavniče,
      Uradio sam sve zadatke koje ste objavili.
      S' poštovanjem
      Emir Pehilj V-2

      Izbriši
    4. Pohvala za učenika Emira P.
      Vjerujem da si sve zadatke uradio i da ti nisu predstavljali problem.
      Zadatke možeš uraditi u svesku pa dopuni sa nekoliko zadataka iz priloga i da na slijedećem času upišem jednu lijepu ocjenu.
      S poštovanjem, tvoj nastavnik Smajo H.

      Izbriši
    5. Poštovani nastavniče,
      Hvala za pohvalu, u prilogu sam našao zadatke i oblasti koje trenutno radimo. Potrudit ću se da uz ove zadatke koje ste nam dali za učenje na daljinu uradim što više zadataka iz priloga. Mislim da ću tako biti i spremniji i za kontrolni rad.
      S' poštovanjem
      Emir Pehilj V-2

      Izbriši
  2. Poštovani nastavniče,
    završio sam sve zadatke po uputama učenja na daljinu.
    Vedad Gaštan V-1

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vedade. Znam kako si to uradio. Za svaku pohvalu je tvoj trud, rad i zalaganje. Samo tako nastavi pa se vidimo na federalnom takmičenju za 3 godine.
      S poštovanjem, tvoj nastavnik. Pozdrav i za tvoje roditelje.

      Izbriši
  3. Poštovani nastavniče,
    završila sam sve zadatke po uputama učenja na daljinu.
    Hana SalkićV-1

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bravo Hana.
      Vjerujem da si sve zadatke marljivo preradila. Imam jednu lijepu ocjenu za takav rad. nju ću u dnevnik i svesku upisati na slijedećem času.
      S poštovanjem , tvoj nastavnik Smajo Hurem.

      Izbriši
  4. Nastavnice, ja sam sve zadatke uradila I ukljucujuci neku ukrstenicu. Pozdrav od Ede.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pozdrav od velike Ene i malog Erwina koji su takodjer uradili zadatke

      Izbriši
    2. Mali Erwin i velika Ena ?

      Nepoznati !

      Uradili zadatke.

      Neuobičajeno !

      Izbriši
  5. Naravno da sam očekivao takvo zalaganje od tebe ( a možda je u radu učestvovalo još neko od članova....) Tako i treba. Pohvala.
    Zna se šta te očekuje na slijedećem času. Samo nastavi tako raditi i u matematici i sportu.
    pozdrav za cijelu porodicu Baralić, naravno veliki pozdrav za Edu ( pa ćemo uz gitaru bolje vježbati).
    S poštovanjem tvoj nastavnik Smajo Hurem

    OdgovoriIzbriši
  6. Postovani nastavnice,

    zadatke za ucenje na daljinu je uradio i Namik Jamak V-1, samo vam nije mogao poslati poruku sa svog racunara, pa vam mi javljamo.
    Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  7. Poštovani nastavniče
    Sve zadatke sam završila, vjerujem uspiješno :)
    Pretpostavljam da ćete to pregledati na nekom od narednih časova.
    Lijep pozdrav i ugodan vikend
    Emma Šišić

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lijepi pozdrav za Emmu.
      Očekivao sam da ćeš ti uraditi zadatke. Ja ću to pregledati i ocijeniti na narednom času.
      Hvala na pozdravu.
      S poštovanjem nastavnik Smajo

      Izbriši
  8. Poštovani nastavniče,
    sve zadatke za učenje na daljinu sam uradila. Do sada, nažalost, nisam mogla poslati poruku i obavijestiti Vas o tome.
    Pozdrav
    Mela Međuseljac V-1

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mela, vjerujem ti da si uradila sve zadatke. a analizu rada iocjene ćemo uraditi na narednom času.
      S poštovanjem tvoj nastavnik Smajo.

      Izbriši
  9. Pozdrav nastavnice sve zadatke sam uradio lp

    OdgovoriIzbriši
  10. Poštovani nastavniče,
    Sve zadatke sam uradila.
    Veliki Pozdrav Ena Džafić V-1

    OdgovoriIzbriši
  11. Poštovani nastavniče,
    Sve zadatke sam uradila.
    Veliki Pozdrav Ena Džafić V-1

    OdgovoriIzbriši
  12. Dobro jutro nastavnice
    Zadaci jako zanimljivi i bas mi se dopadaju.
    Mozete li mi poslati mail na koji mogu poslati odgovore.
    I da vas pitam, mogu li slikati uradjene zadatke i tu vam sliku poslati kao odgovor jer ima i crtanja :)
    Lijep pozdrav
    Emma

    OdgovoriIzbriši
  13. Poštovani nastavniče
    Sve zadatke sam zzvršio uspješno, i htio sam vam ih poslati na mail ali vam ga nisam maogao naći.

    Vedad Gaštan V -1

    OdgovoriIzbriši
  14. Sve zadatke sam uradila u svesku.Zadaci nisu bili teški.LIJEP POZDRAV
    ENA.DŽAFIĆ V-1

    OdgovoriIzbriši
  15. Sve zadatke sam uradila u svesku.Zadaci nisu bili teški.LIJEP POZDRAV
    ENA.DŽAFIĆ V-1

    OdgovoriIzbriši
  16. Poštovani nastavniče,
    sve zadatke sam uradila.
    Pozdrav,
    Mela Međuseljac V-1

    OdgovoriIzbriši
  17. Poštovani nastavniče,
    Uradio sam sve zadatke u svesku, ali Vam se nisam ranije mogao javiti jer nisam imao google račun.

    Lijep pozdrav
    Emir Brčić V-!

    OdgovoriIzbriši
  18. Poštovani nastavniče,
    Uradio sam sve zadatke u svesku, ali Vam se nisam ranije mogao javiti jer nisam imao google račun.

    Lijep pozdrav
    Emir Brčić V-!

    OdgovoriIzbriši
  19. Dragi nastavniče,
    Sve zadatke sam izvježbala u vježbanku.
    Lijep Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  20. Dragi nastavniče,
    Sve zadatke sam izvježbala u vježbanku.
    Lijep Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  21. Dragi nastavniče,
    vidio sam vašu poruku i htio sam vam se zahvaliti.
    Lijep pozdrav
    Vedad Gaštan

    OdgovoriIzbriši
  22. Dragi nastavniče,
    Pročitao sam sve zadatke i naučio kako se čitaju i pišu.
    Emir Brčić
    Lijep pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  23. Dragi nastavniče

    Uz vas sam veoma zavolila matematiku. Trudim se da budem sve bolja i da imam najbolju ocjenu . Veoma mi je drago što se šalite sa nama i uz šalu lakše shvatam zadatke i one koji su teški . Uvijek ste raspoloženi i nasmijani .
    Hvala vam dragi nastavniče .
    Puno vas voli vaša učenica Dea Ćilimdžić.

    OdgovoriIzbriši
  24. Dragi nastavniče,

    pročitala sam lekciju “Čitanje i pisanje brojeva većih od jednog miliona”.

    U ovoj lekciji nije mi bilo nikakvih nejasnoća. Uradila sam i tri zadatka koja se nalaze na kraju ove lekcije.

    Cijela ova školska godina, koju sam s Vama provela na časovima Matematike, bila je jako zanimljiva. Naučila sam mnogo novih stvari. Nadam se da ćete i sljedeće školske godine (VI – razred) biti naš nastavnik, jer je s Vama puno lakše učiti i raditi matematiku. Nadam se da ću u VI razredu pokazati još bolje znanje.

    Srdačan pozdrav
    od Mele Međuseljac

    OdgovoriIzbriši
  25. Poštovani nastavniče;uradila sam sve date zadatke.
    Hana Salkić V1

    OdgovoriIzbriši
  26. Poštovani nastavniče
    uradio sam sve date zadatke . pozdrav BILAL

    OdgovoriIzbriši
  27. Poštovani nastavniče,

    pročitao sam lekciju "Čitanje i pisanje brojeva većih od molion".
    Nisam imao nikakvih nejasnoća. Također sam uradio sve date zadatke.

    Pozdrav,

    Mirza Subašić

    OdgovoriIzbriši
  28. Pozdrav nastavniče,

    Lekciju sam pročitala i naučila.

    LP Emma Šišić :)

    OdgovoriIzbriši
  29. Pozdrav nastavniče,

    Lekciju sam pročitala i naučila.

    LP Emma Šišić :)

    OdgovoriIzbriši
  30. Poštovani nastavniče koje su naše obaveze danas iz Matematike
    LP Ajdin Šehić

    OdgovoriIzbriši
  31. Poštovani nastavniče,
    sve zadatke sam uradila u svesku bez ikakvih nejasnoća.

    Pozdrav,
    Sumeja Smajić VI-1 :)

    OdgovoriIzbriši